Helge Lund: “Margareth og jeg havner på NAV”

Oljedirektør Bente Nyland oppfordrer Statoil til å jobbe mer med å øke utnyttelsen av de gamle gigantfeltene på sokkelen. Men Helge Lund syns i følge DN at det blir

Clipart by Ron Leishman - http://clipartof.com/5815


vanskelig:  “Jeg mener at alle medarbeiderne gjorde god jobb i 2011. Vi fikk til store beslutninger om økt utvinning på Troll, og satte i gang Åsgard gasskompresjon, og både jeg selv og Margareth som sitter der nede i salen havner på NAV om vi ikke får disse til, sa Lund om sin teknologidirektør Margareth Øvrum.”

Ja, sannelig er det ikke svart / hvitt!!

One response to “Helge Lund: “Margareth og jeg havner på NAV”

  1. Bente Knagenhjelm

    Jeg trodde de hadde spart opp litt? Stakkars folk!

Leave a Reply

